loading...
وبلاگ خبری قدر نیوز
Farrokh بازدید : 7 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

گزارش تکان دهنده از برملا شدن راز مفقود شدن یک نوزاد در بیمارستان بعد از گذشت سی سال. گزارش بنا بر نقل قول مستقیم پدر نوزاد:

 


گزارش تکان دهنده از برملا شدن راز مفقود شدن یک نوزاد در بیمارستان بعد از گذشت سی سال. گزارش بنا بر نقل قول مستقیم پدر نوزاد:
در تاریخ ۳/۱۰/۱۳۶۳ساعت۱:۴۵ دربیمارستان سجاد تهران فرزند پسرسالمی برای اینجانب سید فاضل هاشمی به دنیا آمد.این بچه سه روزمتوالی دربیمارستان باقی ماند.مادراو در روزاول مرخص شد. اینجانب هر روز به ملاقات اوبه بیمارستان می رفتم که بچه همچنین هیچ عارضه ای نداشت. در روزچهارم وقتیکه اینجانب بملاقات فرزندم به بیمارستان رفتم دکترالف فوت نوزاد را به من اعلام کردعلت مرگ هم نارس بودن نوزاد بود. وجسد به من ارائه نشد. این جانب حرف دکترکاملا باورکردم وبیمارستان را ترک نمودم ونیز هزینه بستری نوازاد از من نگرفتند فقط هزینه دفن از من گرفتند.

 

راز مفقود شدن نوزاد در بیمارستان

پس از۱۱سال
وباتوجه به گزارشات زیادی مبنی بر سرقت نوزاد منتشر شده اینجانب به بیمارستان رفتم وهیچ مدرکی دال بر فوت نوزادم پیدا نکردم برعکس مدارک سالم بودن نوزاد بوده بلا فاصله علیه بیمارستان شکایت کردم ومدرک شکایت هم گواهی ولادت نوزاد بود. باتوجه به تحقیقاتی که انجام شده اعلامیه فوت درتاریخ  ۱۴/۱۰/۱۳۶۳ یعنی هشت روز بعد از اعلام فوت از بهشت زهرا صادر شده بود پیدا شده وجعلی بوده که فاقد تاریخ فوت و فاقد اسم مادر وپدر نوزاد وحتی جنس نوزاد بوده است، علاوه براین مسئول واحدمتوفیات اعلامیه را امضا نکرده.علت مرگ هم نارس بودن نوزاد اعلام شده درحالیکه مدارک بیمارستانی نوزاد حاکی ازسلامتی او بوده است.
دربهشت زهرا مشخص شده که درآن قبراسم دو نوزاد ذکرشده است(هاشمی وصالح آبادی).دادگاه با توجه به اعلامیه مزبور پرونده را مختومه اعلام کردند و برای نبش هم قبر موافقت نکرد.

راز مفقود شدن نوزاد در بیمارستان

 

درسال ۱۳۸۷ مجددا شکایت شده و براساس فتوای آیت الله مکارم شیرازی نبش قبر انجام شد. فقط جسد یک نوزاد پیدا شده وآزمایشکاه کوثر با  انجام تست (دی ان ای) برروی استخونهای که از قبر بدست آمده ثابت کرده که جسدی که درقبردفن شده فرزند خانواده هاشمی نمی باشد. براساس گزارش وزارت بهداشت درسال ۱۳۷۴ صادر شده و دراین گزارش توصیه شده که (رسیدگی به این شکایت نیازبه بازجویی جدی ومکرردارد).

راز مفقود شدن نوزاد در بیمارستان

دکتر نوزاد آن زمان مدارک نوزاد را  تکمیل و امضا نکرد وحتی گواهی فوت او را نیز صادرنکرد.این نشان می دهد که او از ماجرای مفقود شدن آگاه بوده ونمی خواست مدرک تقلبی از طرف او صادرشده باشد که اگر یک روز ما جرا نمایان شود محکوم نشود. اینجانب تقاضای بازجویی جدی از آقای دکترالف را داشتم که عملی نشد.
تناقض در اظهارات دکترهیچ عکس العملی ازطرف دادگاه را درپی نداشت وقاضی دادگاه جنائی پرونده رابعلت مرورالزمان را بست. و بعد از ثابت شدن تست (دی ان ان) که نوزادی که در قبر دفن شده است فرزند ما نمی باشد.
بر سر فرزند ما چه آمده است؟ آیا او هنوز زنده است؟

 

http://ghadrnews.ir/fa/content/3098/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در اول اردیبهشت 1392 با همت جمعی از کارشناسان علوم ارتباطات و اقتصاد و حقوق، پایگاه خبری قدر نیوز با رویکردی سیاسی پا به عرصه فضای مجازی گذاشت. قدر نیوز به هیچ گروه یا حزب و یا شخصیت سیاسی وابسته نیست و در تلاش است در چهارچوب مصالح و منافع ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت اخلاق رسانه ای و با روحیه ای حقیقت طلب و عدالت جو، حقایق سیاسی کشور را در چهارچوب قوانین موضوعه منتشر نماید. قدر نیوز نه تنها هیچ گرایش سیاسی ندارد بلکه هیچ ارتباطی با گروهها و جریان های سیاسی نخواهد داشت. لیکن در چهارچوب منافع و مصالح ملی از آنجائیکه بازار سرمایه متأثر از حوزه های سیاسی خواهد بود لاجرم در امور مرتبط با اقتصاد نیز ورود خواهد داشت. قدر نیوز وظیفه خود می داند دستورات و نظرات قانونی نهادهای ناظر بر فضای مجازی کشور را اجرا نماید. قدر نیوز در راستای اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات از کلیه انتقادات و پیشنهادات بازدید کنندگان محترم استقبال نموده و از هرگونه همکاری در این خصوص قدردانی خواهد کرد، آرزوی کلیه دست اندرکاران قدر نیوز رشد و شکوفایی اقتصاد ملی و اقتدار میهن اسلامی می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا محمود احمدی نژاد را حلال می کنید؟
    به نظر شما رئیس جمهور منتخب موفق خواهد شد به وعده هایی که داده است عمل کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 525
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 408
  • بازدید کلی : 5,570